Skip to content

Zuliah Seronok Layan Mat Rempit

22 May, 2009

Walaupun berkali-kali menjadi habuan mat rempit selepas berlumba, namun Zuliah ( bukan nama sebenar) tetap bersyukur kerana mahkota daranya masih terpelihara.

Gadis sunti berusia 15 tahun ini mengakui tubuhnya dijadikan alat mat rempit melepas geram, namun dia terpaksa mengekang nafsunya daripada terus hanyut.

“Setiap kali tidur bersamanya, dia betul-betul melepaskan geram menggomol tubuh saya semahu-mahunya.Saya pula macam dipukau, membiarkan dia melakukan apa sahaja ke atas tubuh saya asalkan ‘mahkota’ saya tak disentuh,” kata Zuliah.

Zuliah mengaku dia berasa cukup khayal dan seronok dengan layanan teman lelakinya.Mungkin dipelihara ALLAH, Zuliah sentiasa bernasib baik berjaya melawan nafsu teman lelakinya walaupun beberapa kali merayu untuk menyentuh mahkotanya.

“Saya bukan tidak hendak,tapi biarlah ada ikatan yang sah. Untuk tidak menghampakan teman lelaki, saya hanya izinkan bahagian luaran tubuh saya sahaja disentuh,” katanya lagi.

Zuliah berkata, dia dan beberapa temannya melayan mat rempit selepas mereka penat berlumba di sekitar ibu kota.”Merempit memang menyeronokkan.apatah lagi dapat naik motosikal yang ditunggang laju mengelilingi kota raya bersama rakan lain pada waktu tengah malam hingga dinihari,” tambahnya.

Selepas merempit, Zuliah berkata, dia terpaksa bermalam di rumah sewa teman lelakinya kerana takut pulang ke rumah.”Selalunya beberapa kawan teman lelaki saya membawa pasangan masing-masing tumpang tidur di rumah sewanya.Ketika itulah kami secara beramai-ramai elayan nafsu hingga pagi,” katanya

Zuliah berkata, dia mulai liar sejak berusia 13 tahun lagi kerana keluarga kurang memberi perhatian kepadanya.Sejak itu dia mencari hiburan diluar bersama kawan-kawan dan akhirnya terperangkap dengan cinta mat rempit.

“Selepas melihat saya semakin liar dan jarang pulang ke rumah, akhirnya ibu menghantar saya ke Pondok Penyayang Raudah Gombak Batu Sebelas.Sejak tinggal disini barulah saya kenal tikar sembahyang yang selama ini tidak pernah saya sentuh,”kata Zuliah bersama air mata.

Zuliah bersyukur setelah tinggal di Raudah dia mula kenal dosa dan pahala.”Saya berikrar mahu menjadi insan solehah dengan mentaati segala suruhan ALLAH dan menjauhi segala larangan Nya,”katanya dengan penuh keinsafan.

No comments yet

Leave a Reply

