Skip to content

Penyanyi tayang seluar dalam

7 June, 2009

Kalau nak popular pun janganlah sampai nak tayang seluar dalam cik adik oii! Apalah nak jadi dengan artis wanita ni? Memang muka tak tahu malu betul la.

Niezam dapat cerita ni daripada seorang wartawan yang menyaksikan persembahan artis di sebuah negeri.

Di celah-celah artis popular tiba-tiba muncul la artis baru wanita ni membuat persembahan. Dalam erti kata lain dia pun nak tumpang sekakilah.

Masa tengah menyanyi tu, semua penonton terkejut apabila penyanyi ni asyik dok tarik seluar dalam dia yang macam nak terlondeh di atas pentas.

“Terbeliak biji mata aku bila tengok dia asyik tarik seluar dalam dia. Dahlah pakai baju ketat. Kita orang nampak seluar dalam dia tu. Siap ada bunga ropol-ropol warna ungu lagi,” cerita seorang wartawan.

Tapi ada juga orang bagi tahu Niezam memang penyanyi ni suka buat gimik macam tu. Kononnya nak dapat perhatian orang. Yalah… album dia tak laku.

Harap-harap artis baru yang berambut kembang ni sedar sikit perbuatan dia tu sebenarnya tak senonoh apatah lagi bila buat persembahan di kawasan kampung.

5 Comments leave one →
  1. puteriaquarius81 permalink
    29 June, 2009 pm

    artis baru berambut kembang? emmm sp ek

  2. jelita permalink
    30 June, 2009 am

    ish2 sape la artis 2 yerk?? wat malu kaum pompuan jer..

  3. catalina permalink
    1 July, 2009 am

    agaknya dh lama x beli seluar dlm , getah dh longgar sbb tu asyik nk jatuh hi..hi..hi..

  4. jelita permalink
    1 July, 2009 am

    agaknyer la catalina..hehehehehe

  5. Jojio permalink
    2 July, 2009 pm

    Sapa yer???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: