Skip to content

Gambar Sharifah Armani Bertudung – Cute!

21 June, 2009

Suka aku tengok gambar ni hu huu. Gambar ni diambil semasa Sharifah Armani menghadiri majlis doa selamat filem Merong Mahawangsa hari tu. Sweet jer walaupon di tak mekap tebal 8′ inch. Ha Haa.. Harap-harap ini adalah imej terbaru dan terakhir untuk Sharifah Armani. Cute apa pakai tudung. Jangan pakai untuk fesyen masa ni dah lah ok? :) ~

Gambar Sharifah Armani Bertudung - Cute!

4 Comments leave one →
  1. catalina permalink
    21 June, 2009 pm

    ermmm … alhamdullillah kalau lps ni terus bertudung tp rasanya tk kot !

  2. puteriaquarius81 permalink
    22 June, 2009 am

    mana tau satu hari nanti terbukak jgk kan

  3. jelita permalink
    22 June, 2009 pm

    org lawa bile pakai tdg lg lawa..

  4. puteriaquarius81 permalink
    22 June, 2009 pm

    btl btl btl

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: