Skip to content

Hot Mama: Gambar Juliza Adzlizan

23 June, 2009

Gambar di bawah ni adalah gambar Juliza Adzlizan. Hu Huu memang ketara perbezaan dia ni dulu dan sekarang kan. Kalau tak silap dia ni dulu pakai tudung kan. Hu Huu Ye la kalau tak macam mana nak dapa title Hot Mama kan ye tak. Dulu tak silap dia ni ada kes dengan MARA kan ? Dah selesai ke kes tu? Apa-apa pun korang layan dulu ok.

Hot Mama: Gambar Juliza Adzlizan

Hot Mama: Gambar Juliza Adzlizan

Hot Mama: Gambar Juliza Adzlizan

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: