Skip to content

Gaya tudung terkini Siti Nurhaliza..Baik toksah pakai

26 May, 2009

Alahai Datuk Siti Nurhaliza kita ni. Ikhlas ke tidak dia ni pakai tudung. Dah lama dah kita dapat nengok macam-macam jenis tudung tak siap yang dia ni pakai.

Dan kali ni, serupa macam penetup kepala makcik-makcik nak pergi pasar. Tapi makcik nak pergi pasar tu lebih mulia sebab pandai pakai penutup yang menutup sepenuhnya rambut.

Dan tidak hairanlah, jika tak lama lagi, Datuk Siti akan kembali dengan imej tidak bertudung. Lebih baik takyah bertudung kalau macam nak mempermain-mainkan pemakaian tudung. Betul tak?

Dan sebenarnya Oh! Artis lebih tidak faham jika ada fans Siti Nurhaliza yang masih nak backup Siti ni walhal terang lagi bersuluh dah nampak kesalahan. Entri ni dikira sebagai teguran kepada Datuk Siti agar tidak menjadi role model yang entah apa-apa untuk masyarakat.

About these ads
12 Comments leave one →
  1. atiem permalink
    26 May, 2009 pm

    siti tetap cute n comel walau camner dia pakai….coz i minat dia…. but kalau dia pakai yg proper lagi best sbb dia akan jadi ikon yang akan menarik ramai muda mudi untuk cantik walaupun menutup aurat dengan sempurna…… hope kita wat pilihan yang terbaik ….. adios

    • azzam permalink
      17 July, 2010 pm

      aku setuju sangat tudung tu macam makcik2 nak pegi pasar. ksian aku nengok. Dalam islam, xde di ajar gune tudung centu. Tudung dalam Islam bertujuan untuk menutup kepala (rambut) hingga ke dada.

    • anon permalink
      28 February, 2013 pm

      tk payahlah artis djdkn ikon beb cukuplah rasullullah s.a.w. dijadikan rol model kita n hes certainly the best

  2. jelita permalink
    29 May, 2009 am

    mmg btl siti 2 comel n cantik..tp apepun bertudung ngan cara yg btl lebih cantik n manis dipandang..jgn hanya wat syarat pakai tudung jer..hehehehe

  3. lonelygurlz permalink
    29 May, 2009 pm

    betol betol betol…:)

  4. GLORY..GLORY MAN UTD permalink
    7 June, 2009 am

    hampehhh je……….
    nak pakai tudung pakai la betul2.
    jgn la main2.baik tak yah pakai kalau nampak rambut…..
    aduyaiiii…………………siti ooo siti………
    kan manis kalau pakai tundung dgn sempurna.baru la jd ikutan anak remaja diluar sana.renung2 kan laaa…………

  5. PlanetLeo.com permalink
    9 June, 2009 am

    “Kekayaan bukanlah satu dosa dan kecantikan bukanlah satu kesalahan.
    Oleh
    itu jika anda memiliki kedua-duanya janganlah anda lupa pada Yang Maha
    Berkuasa”

  6. catalina permalink
    10 June, 2009 am

    ct skrg dh tk pandai begaya kan ? stail mcm hetty kos endang sj, .. oppsss …kawen dgn org tua patut la !

  7. hafizah permalink
    16 November, 2009 pm

    saudara ku seagama…..
    sebenarnya beraga ni amat cantik dan sungguh indah nilaiannya,
    mengapa dengan hanya seorang individu yang dulunya asangat dikagumi ramai menjadi bahan dengan hanya bersumberkan isu tudung,
    memang tidak lengkap sebenarnya sang pemakai tudung tersebut berkelakuan tersebut.malah ia sebenarnya merupakan sebahagian metod untuk menjatuhkan maruah uamt Islam itu sendiri,
    lihatlah betapa ramai y mengikuti jejak langkahnya………na’uzubillah,bukankan dengan rela menjadi pendusta kepada agama kita sendiri.jikalau umat kita akhir zaman ini masih mengikut feshen y sememangnya tidak langsung mengikut syariat seperti mana y telah diperintahkan dalam al-quran,maka…janganlah sesekali saudaraku menghalalkan sesuatu y ternyata haramnya…berubah lah kearah kebaikan,kepada pembaca,doakanlah buat Dato’ ct Nurhaliza tersebut kembali dengan jilbab y diperintahkan Allah,dan haq kita bukanlah untuk menilai baik @ buruk seseorang tersebut,tetapi jadilah hamba Allah y bijak dalam memilih mengikut landasan syarak…jangan ikut gaya feshen terkini sangat,ntah2 y mencadangkan feshen tersebut pun owang asuing…maksud ana,orang y bukan beragama islam.ye la agama lain dalam sulit,,berlumba2 mencari kelemahan umat islam untuk menjatuhkan agama islam…kuat lah saudaraku,,SIKSA ALLAH SANGAT PEDIH!!!!!!!!!!!BERUBAHLAH!!!

  8. hamballah permalink
    1 July, 2010 am

    cantik..kat mana nk dapat tudung siti:( xada alamat pn:( bagilah alamat boutique siti

  9. princess bella permalink
    2 December, 2010 am

    salam..siti nurhaloza kelihatan lebih cantik apabila bertudung..tp msti niat btol bru ok..skrng nie mcm2 jenis n gaya tudung di gayakn dalam media massa…ngn dunia serba moden!!!!!!!!!!!!tudung ekin terbaru dalam pasaran,blh dikatakan mcm jenis tudung yg di jual di kedai…tp msti niat ikhlas pakai tudung jgn mempermainkan..kalu pakai msti btol2..

  10. 1 August, 2013 am

    Dah igt2 lupa isu nie… terima kasih kerana kembalikan kenangan saya dalam hal nie .. :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: