Skip to content

Ustaz Akhil Hayy – Artis berkemban (2)

26 May, 2009

Video ceramah ustaz Akhil pasal artis berkemban…hangat!!!

Untuk download sila klik sini

8 Comments leave one →
  1. Anti Akhil Hayy permalink
    4 June, 2009 am

    Cakap tak serupa bikin punya orang…..

    berdakwah bagai nak rak….diri sendiri ikut nafsu.

  2. 4 June, 2009 am

    Kadang2 tu kita pun tak terlepas jugak…terikut juga nafsu kita kan…huhuhu..Semoga Allah kuatkan iman kita… 😦

  3. puteriaquarius81 permalink
    4 June, 2009 pm

    btl btl btl … setiap manusia ada kelemahan

  4. flowerHoRN permalink
    5 June, 2009 am

    malas ar nk dengar apa2 pun wa respect kay lu ustaz bukan ke ada yg mngatakn dengar cakapnya jgn ikut kelakunya…he he he btul ke tdk ni apa yg aku merepek ni

  5. 5 June, 2009 am

    Betul la tu flower…ape yg tak betuiii nyee…..dengar cakapnya jangan ikut kelakuannya…abih tu cakap Borak Sakan sape yang nak ikut?kuikuikui……..

  6. catalina permalink
    6 June, 2009 am

    semakin menyampah dgn ustaz rebonding ni .. layak ke d panggil ustaz ?? (sapa la aku nk menilainya kan .. !!! 🙂 ) tk kesian ke dgn anak2 kt rumah tu …

  7. GLORY..GLORY MAN UTD permalink
    6 June, 2009 pm

    emmm……………aku no komen la pasal nie.
    tak tahu la sape yang betul n salah.
    bile media dah masuk campur,faham2 jelah kan.
    yang tak betul pun leh jadi betul.
    so aku neutral je laa.dua2 aku tak sokong………
    lantak pi la kat depa ngan kisah rumahtangga depa kan….
    ape yang mampu kita lakukan hanyala berdoa n berserah pada qada dan qadar dari ALLAH SWT.

  8. catalina permalink
    10 June, 2009 am

    aku bkn apa kesian kt anak2 jd mangsa yg bapa seronok nk bcintan cintun yg si mak nya pula nk glemer

Leave a comment