Skip to content

kisah dalam kelambu…

5 June, 2009

Ada sepasang suami isteri tak pernah sependapat dalam banyak hal. Si isteri selalu merungut kepada suaminya disebabkan suaminya tak pernah menyetujui apa juga cadangan yang dibuatnya.

Suatu hari si isteri berkata kepada suaminya..

Isteri: Abang tak pernah ikut kemahuan saya. Semua cadangan saya tak pernah abang setuju.

Suami: Tak semua..   ada juga yang saya setuju.

Isteri: Tidak. Selama kita berkahwin belum pernah lagi abang ikut kemahuan saya

Suami: Tentu ada.. cuma tak kena tempat…

Isteri: Cuba abang cakap apa kemahuan saya yang abang akan ikut.

Suami: Baiklah, katakan ada dua buah bilik  untuk menumpang tidur,  setiap satu bilik masing-masing   ada seorang lelaki dan seorang wanita. Yang mana satu bilik yang awak akan tumpang  tidur?

Isteri: Sudah tentulah saya masuk ke bilik yang ada wanita… Tak kan saya masuk bilik yang ada lelaki pulak..

Suami: Haa… saya pun akan masuk bilik yang ada wanita…. Kan saya setuju dengan awak..!!

Isteri: (Nada marah) Dasar lelaki…..!!! Kau berani buatlah… aku cincang 8 `anu’ kau..

Suami: Aii.. bila aku setuju awak marah pulak…!!!

3 Comments leave one →
  1. puteriaquarius81 permalink
    5 June, 2009 pm

    hohohooo…

  2. 5 June, 2009 pm

    Cepat je dia…asyik2 first bg komen…you go girl…!!!banyak lagi citer lawak nak post ni…stay tune everyone….

    • puteriaquarius81 permalink
      5 June, 2009 pm

      hihi xder keja nak wat.. tunggu jer post terkini

Leave a comment