Skip to content

(Gambar) Ustaz Akhil Hayy dan Waheeda Bersosial dengan Teman

25 May, 2009

Baru-baru ni Ustaz Akhill Hayy menggegar industri hiburan tanahair dengan mengatakan Waheeda adalah isterinya. Rupanya ianya hanya satu propaganda untuk melakukan rancangan terbaru Akhil Hayy Cafe di Astro Oasis.

Sebelum itu juga, hebat diperkatakan mengenai gosip hubungan percintaan antara Akhil Hayy dan Waheeda. Nengok wayang bersama lah dan macam-macam lagi. Kedua-duanya cuba menafikan gosip tersebut sehingga meleleh-leleh air mata Waheeda cuba menafikan hubungannya dengan si Ustaz Akhil Hayy.

Tapi gambar-gambar terbaru ni siapa mahu jawab? Akhil Hayy, Waheeda bersosial di tepi pantai. Oh! Artis tidak maksudkan bersosial dengan cara tidak baik, tapi mereka hanya bersosial bersama teman ditepi pantai. Mungkin makan angin di waktu malam. Namun itu bukan persoalannya mereka mahu bersosial dengan teman ke apa, yang pastinya, ramai rakyat Malaysia ingin tahu hubungan mereka berdua. Agak intim di situ.

Pastinya Waheeda akan menangis-nangis lagi di muka depan akhbar-akhbar hiburan nanti. Nantikan sahaja jawapan mereka berdua. Orang kata, benda baik buat apa nak sorok-sorokkan. Ramai pasti akan gembira mendengar khabar suatu hari nanti Akhil Hayy akan menikahi Waheeda. Pasangan yang sangat sepadan dunia akhirat.

Pssttt: Ustaz Akhil Hayy, jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama, Waheeda di ambil orang! Hehe

3 Comments leave one →
  1. 7 June, 2009 pm

    tak faham. kenapa for an ustaz dan orang yang bijak agama, mereka berkawan dengan orang2 yang macam nih? besides, walau apa pun alasan wahida, it is very not proper for akhil hayy to join in the outing as he is not a bachelor boy.

  2. awid permalink
    8 June, 2009 pm

    memilih kawan adalah mustahak kerana ia akan mencerminkan siapa diri anda yang sebenar.Biar kurang kawan jangan salah kawan, kerana kawan akan mempengaruhi kawan.Berkawan dgn tukang api nescaya percikan apinya akan mengenai anda.

  3. puteriaquarius81 permalink
    12 June, 2009 am

    btl btl btl………… emmm tp dia pun asalnya bkn ustz kan. lgpun dia insan biasa yg pergi ke salon n buat rebonding (eh termengarut plak). dia dpt glrn ustz pun mgkn kerana crmh2 n dakwah yg dia bagi. ilang plak songkok dia ek dlm gmbr ni. hoho

Leave a comment